L'estudi incideix sobre la penetració de la nova generació de connexions d'Internet
La televisió per Internet arribarà al 60% de quota de pantalla el 2014, segons posa de manifest l'estudi
'Connected devices and services: Reinventing content', dut a terme per la Consultora Bain&Company
i que incideix sobre la penetració de la nova generació de connexions
d'Internet.
El text, presentat aquest dimecres al Fòrum d'Avinyó, compta amb la col·laboració de 3.000 consumidors de França, Regne Unit, Estats Units, Xina i Índia, que han mostrat, "de forma majoritària", un gran i creixent interès en les noves experiències que les tecnologies de la informació i l'entreteniment.
Aquest entusiasme expressat pels usuaris, però, "pot no traduir-se en beneficis empresarials immediats si no es desenvolupen formes innovadores d'experimentar els continguts d'entreteniment", destaca l'informe. Una cosa que fa que tant els grans grups de Mitjans de Comunicació com les Institucions Culturals estiguin presentant una "fèrria oposició a la introducció d'aquests avenços a no ser que vegin uns clars beneficis de negoci en això".
El director del Departament de Mitjans i Entreteniment de Bain a Europa i autor de l'estudi, Patrick Behar, ha afirmat que "la revolució dels Mitjans continua, però les empreses d'entreteniment en els Mitjans han d'adoptar una postura més agressiva pel que fa al desenvolupament i la diversificació de les estratègies dirigides a desbloquejar la despesa dels consumidors".
Per la seva banda, el director de Mitjans i Entreteniment de Bain a França i coautor de l'estudi, Laurent Colombani, ha remarcat que "la majoria dels usuaris prefereixen els continguts via web per sobre dels canals de televisió tradicionals". Així ho confirmen les dades de l'enquesta: "Entre un 30 i un 45 per cent dels enquestats en els països occidentals ha expressat el seu interès per aquest tipus de format d'entreteniment, encara que dos terços ells no estan conformes amb que els continguts siguin de pagament".
El text, presentat aquest dimecres al Fòrum d'Avinyó, compta amb la col·laboració de 3.000 consumidors de França, Regne Unit, Estats Units, Xina i Índia, que han mostrat, "de forma majoritària", un gran i creixent interès en les noves experiències que les tecnologies de la informació i l'entreteniment.
Aquest entusiasme expressat pels usuaris, però, "pot no traduir-se en beneficis empresarials immediats si no es desenvolupen formes innovadores d'experimentar els continguts d'entreteniment", destaca l'informe. Una cosa que fa que tant els grans grups de Mitjans de Comunicació com les Institucions Culturals estiguin presentant una "fèrria oposició a la introducció d'aquests avenços a no ser que vegin uns clars beneficis de negoci en això".
El director del Departament de Mitjans i Entreteniment de Bain a Europa i autor de l'estudi, Patrick Behar, ha afirmat que "la revolució dels Mitjans continua, però les empreses d'entreteniment en els Mitjans han d'adoptar una postura més agressiva pel que fa al desenvolupament i la diversificació de les estratègies dirigides a desbloquejar la despesa dels consumidors".
Per la seva banda, el director de Mitjans i Entreteniment de Bain a França i coautor de l'estudi, Laurent Colombani, ha remarcat que "la majoria dels usuaris prefereixen els continguts via web per sobre dels canals de televisió tradicionals". Així ho confirmen les dades de l'enquesta: "Entre un 30 i un 45 per cent dels enquestats en els països occidentals ha expressat el seu interès per aquest tipus de format d'entreteniment, encara que dos terços ells no estan conformes amb que els continguts siguin de pagament".
Font de la notícia: http://www.eldiari.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada